Klíčové otázky kladené potenciálním zákazníkům

Tím, že našim zákazníkům pokládáme následující otázky, se seznámíme s jejich potřebami a očekáváními a budeme jim moci poskytovat lepší služby.

Použití:

  1. Co by se stalo, kdyby ve vaší organizaci právě vypadl elektrický proud?
  2. Přemýšleli jste o důsledcích poškození nebo zničení vašich firemních dat?
  3. Přenáší-li vaše datová síť (LAN) jak data, tak hlasové pakety (VoIP) máte chráněno napájení všech 

     kritických síťových uzlů?       

  1. Jakou energetickou spotřebu mají vaše UPS? S jakou účinností pracují?
  2. Jak často obnovujete a udržujete svůj další hardware/zařízení? Jak je tomu u UPS?

Otázky týkající se UPS

  1. Jaký výkon UPS potřebujete (kVA nebo A)?
  2. Jaké napětí má váš elektrický rozvod (V)?
  3. Jaká napětí potřebujete (V)?
  4. Jak dlouho potřebujete dobu zálohování?
  5. Existují nějaká omezení z hlediska velikosti průchodů a rozměrů, o kterých bychom měli vědět?
  6. Jaké požadavky na bypass?
  7. Jaké požadujete typy přívodů a výstupů?
  8. Máte motorgenerátor?
  9. Je třeba aby UPS byla rozšiřitelná?
  10. Potřebujete redundanci?

Příslušenství

  1. Jakým způsobem je přiváděno napájení z UPS na zařízení?
  2. Potřebujete skříně, komunikaci, otřesuvzdornou montáž, podlahové podstavce nebo sady   montážních vodítek (kolejničky, lišty). atd.
  3. Potřebujete přepínač údržbového bypassu?

Software

  1. Vyžaduje software, který používáte, pravidelná, plánovaná odstavení?
  2. Chcete monitorovat UPS na dálku?
  3. Přáli byste si informovat uživatele na dálku o situacích/stavu UPS?

Servis

  1. Potřebujete okamžitou odezvu servisního centra?
  2. Jaký druh náhradních dílů a servisních úkonů vyžadujete?
  1. Přejete si nějakou formu preventivní údržby?
  2. Kdy jste naposledy zkontrolovali baterie vašich stávajících UPS?